باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

باران عشق

2 روزمانده!!!

1392/9/28 14:00
269 بازدید
اشتراک گذاری
دختر عزیزم، ۲ روز مانده، البته من هر آن و لحظه منتظر آمدن طبیعی ات هستم، نمیدونم چی پیش میاد ولی من و بابات همه کارهای ریز و درشتمون رو داریم انجام میدیم تا تو بیای و در آغوشمون باشی، بابات باهات حرف میزنه و میگه دخترم بیا دیگه دلتنگتم!!! میگه از الان دلش برات تنگ شده، میخواد بغلت کنه، ببوستت، حتی قلقلک و گاز بگیره!!! خونه رو حسابی تمیز کردیم، مامانی هم خودش و ساک هاش حاضرن، تلفن مرتب زنگ میزنه و همه از احوالت میپرسن و اظهار لطف و محبت میکنن:-) خلاصه دقایق ما تنها برای اومدن تو سپری میشن، نمیدونم طبیعی بدنیا میای یا که باید عمل سزارین انجام بشه ولی مطمئن هستم که تو دختر فوق العاده خوبی هستی و مامان رو اذیت نمیکنی، راحت بدنیا میای و سالم و تپلی هستی عزیزم، مامانی خیلی دوست داره :-*


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
26 آذر 92 3:15
عزیززززززززم! چهحالی داشتی وقنی این رو مینوشتی؟! خدا رو شکر که الان فرشته ات یکسال رو هم رد کرده و به سلامتی صحیح و سالم تو بغلته تا همیشه کنار هم شاد و سلامت بمونید انشالله [مرســــــــــی گلم... آره واقعا حال خاصی بود اون لحظه ها و حتی به یادآوریش هم شیرینه، اون انتظار و این که نمیدونی چی پیش میاد رو با این لحظه های قشنگ کنار هم میذارم... ممنونم برای دعای قشنگت و من هم برای آدریناجون متقابلاً دعای سلامتی و عاقبت بخیری میکنم و امیدوارم همیشه زیر سایه مهربون پدر و مادرش باشه... ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد