باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

باران عشق

جمع های مادر و کودک خانگی

1394/12/5 2:28
378 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی پر از جمع های مادر و کودکی

روزهایی پر از جیغ و شادی و بازی

پر از بکش بکش و نمیدم نمیدم این اسباب بازی خودمه

پر از یادگیری

تجربه، خلاقیت ، پیشرفت

میکِشَمش ، میزنمش و قلدری

پر از با هم خوردن و باهم رقصیدن و با هم پریدن

پر از تجربه بازی با اسباب بازی های رنگارنگ

پر از خنده پر از شورررررررررر و هیجان

 

 

 

مامانی یه روزهایی رو توی سالی که گذشت توی این جمع های قشنگ و شاد و پر از هیجان گذروندی البته از آخرین باری که خونه خودمون برگزار شد دیگه مامان ها برنامه هاشون جور نشد و دیگه یکی دو هفته درمیان با وانیا و نسیم و رهام و خاله رمینا این تجربه های شاد رو پشت سر گذاشتی البته یه تجربه روز فوق العاده هم با سام عزیز و خاله موژان اینا داشتیم  که واقعا تا ذره آخر انرژی رو گذاشته بودین وسط "تازه قراره قبل سال تکرار هم بشه انشالله"

از الان که اوایل اسفند هست و دارم خونه تکونی میکنم  همش به سال آینده فکر میکنم حس میکنم چقدر دلم میخواد تو سال آینده بیشتر لحظات شاد داشته باشی چقدر دلم میخواد بیشتر در کنار همسن های خودت شادی کنی و از کودکی هات لذت ببری

همش دارم به مهد و کلاس باله و موسیقی فکر میکنم نمیدونم هنوز چقدر میتونم بهترین ها رو برات پیش بیارم ولی به خدا توکل میکنم ایمان دارم که مهربون پروردگارمون بهترین ها رو مقدر خواهد کرد ...

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان عطرین
5 اسفند 94 3:08
سلام وبلاگ جالبی دارید ماشااالله به دختر گلتون تقریبا همسن دخترمنه دوست داشتین باهم تبادل لینک کنیم [سلام ممنونم که تشریف آوردین به کلبه مجازی ما ،خوشحال میشم سر میزنم انشاءالله]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد