باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

باران عشق

یه فکر خوبی به ذهنم رسید

1394/12/5 3:9
404 بازدید
اشتراک گذاری

ناز بانوی مهربونم ، دخترکم

این روزها با من شکلک درمیاری و میخندی،  نیمه شب چند شب قبل دوست داشتی چندین و چند بار دستکش های کوچولوی صورتی رو اشتباهی دستت کنی و ریز ریز بخندی ("خواب ؟ نه نه !!!)

موقعی که میخوام ازت عکس بگیرم هی وووول میخوری و بعد میای که ببینی عکست چطور از آب دراومده و  بعد هم دلت میخواد با من عکس سلفی بندازی و  زبون دربیاری و بعد دو تایی زبون در میاریم و صداهای عجیب و غریب و بامزه و هی عکس میگیریم

کله هامون رو بکونیم توی لحاف و جیغغغغغغغغغغ بکشیم یه عالمه و هی بیایم بالا به هم بخندیم و بعد دوباره بگیم بریم ؟ تو میگی بریم و دوباره سر و صداهای هنجار و ناهنجار

هر کی من رو خصوصا توی این حالت ببینه فکر کنه خل شدم !

با جوراب هایی که موقع خواب برات پوشوندم و سرگیر نداره به قول خودت اسکیت بازی میکنی و کف اتاق ولو میشی و میخندی

یکی دو هفته ای هست که حتی از وقت نوزادیت هم بیشتر دلت بغل میخواد ! دوست داری بغل و بوست کنم و هی بالا و پایین بندازمت ولی دیگه یواش یواش دست هام ارور میدن

دوست داری یه عالمه بچرخیم         چرخ  و هزار چرخ و هزار چرخ

 

 

داری توی خونه بازی میکنی وسطش یهو میای میگی مامان یه فکر خوبی به ذهنم رسید

آخه مامان جووووووووون قربون فکر کردنت بشم من قربون فکر خوبت بشم

من یه فکری دارم !

 

 

فکر کردن ب تو رویا نیست ! زندگی است

 

 

با توام

یک لحظه گوش کن دخترک

من امشب نوشتن هایم را

به آسمان بردم

تا با باران بهاریت

دوستت دارم هایم را بر سرت بریزم...

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مدیر وبلاگ
5 اسفند 94 4:48
دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد