باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

باران عشق

مطلب یازده ماهگی اون پایین هاست!!!

1392/8/19 15:02
321 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی مطلب یازده ماهگی رو همون اوایل ماه ثبت موقت کرد و ذره ذره تکمیلش کرد. خلاصه دیشب یه سری اصلاح کردم و ثبت کامل کردم ولی زیر پست عشق مامان قبل از عکس های ده ماهگی ثبت شده و من هم نمیدونم چطوری باید بیارمش بالا... (ممنون میشم اگر کسی هم بتونه در این خصوص من بی سواد رو راهنمایی کنه خجالت)

به این ترتیب خدمت دوستان خوبم  اطلاع رسانی میشه که مطلب یازده ماهگی باران کوچولو هم به ثبت رسیده و اگه دوست داشتین این مطلب رو هم بخونین... قلب نظرات و محبت های شما بسیار انرژی بخشـــــــه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه
20 آبان 92 0:54
به به! نمردیم و یه آپدیت از شما دیدیم خانوم خانوما! نمیشه اون مطلب رو حذف کنید و یه پست جدید بسازید؟ آیا اینطوری کمکی میکند؟ البته تو رو خدا متنتون رو اول تو ورد سیو کنید که من شرمنده این دنیا اون دنیا نشم ها! [!!! راستش خودم هم چنین فکری کردم ولی چون این اقدامات نیمه شب انجام گرفته بود و کارها طبق معمول مونده بود دیگه انجام ندادم. ولی حتما به زودی انجام میدم چون نظم و ترتیبش به هم خورده از تذکر هم ممنون دشمنتون همیشه شرمنده باشه... ممنون که به من محبت داری عزیزم و از وقتی که گذاشتی بی نهایت سپاسگذارم.]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد