باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

باران عشق

بهونه های عاشقی

1395/3/10 6:08
342 بازدید
اشتراک گذاری

ابریشم لطیفم

قربونت برم که شب میخوای بخوابی بهم میگی بوس بغل مهر و محبت

توی رختخواب میگی من رو سفت توی بغلت بگیر ، میگی پات رو بزاری روی پاهام ، هزار بار فدات بشم که یهو وقتی فکر میکنم دیگه داره خوابت میبره میگی بوسم کن میگم چی میگی بوسم کن میبوسمت میگی یه عالمه بوسم کن

قلبم فشرده میشه وقتی یاد بوسیدن اون پوست لطیفت میفتم مامان جون

نصفه شب باز بیدار میشی و دنبال اغوش و دست و پای من میگردی که خودت رو غنچه کنی توی این جسم عاشق من

شیطنت میکنی دلبرکم یه شامپو رو توی یه وعده حموم تموم میکنی به عشق درآوردن تیله های درونش و من که عاشق برق شادی چشمات هستم جز غر غر های الکی و توخالی چیزی ندارم بهت بگم

وقتی دیدی من رو ناخنم برچسب گربه زدم خواستی که برای تو هم بچسبونن و روی اون ناخن های ظریف برچسب ها جا نمیشدن دخترکم و گشتیم و کوچکترین ها رو یافتیم و روی دو سه تا از اون ناخن های نقلی چسبوندیم فدات بشم که خودت رو دیگه حسابی آدم بزرگ میدونی

وقتی توی یه مهمونی بودیم و یه بچه شش ماهه اومد کلیییییییییییی ذوق کردی و احساسات نشون دادی و میگفتی من منتظر همین بچه بودم و همش بالا و پایین میپریدی و البته وسط هاش یه کوچولو میخواستی مامان بچه رو هم صاحب بشی به خاطر عشقت به نی نی و تازه با دستای فسقلی خودت شیشه شیر هم به دنیز کوچولو دادی عزیزم

امروز یهو به صورت حرفه ای حلقه هولاهوپ رو دور کمرت میچرخوندی و هی میگفتی مامان من رو نگاه کن و من که مشغول یه کاری بودم به سختی نگاهم رو بلند کردم که تماشات کنم و وقتی دیدم چقدر قشنگ خودت رو حرکت میدی و قبل از افتادنش میتونی یه چرخش عالی بهش بدی کلی برات ذوق کردم دخترکم برای هر کاری که میکنی ذوق میکنم برای شیرین زبونی هات ، لب ورچیدنت که وقتی میخوای خودت رو برام لوس کنی وقتی از دست یه کارت ناراحت میشم و اینجوری خنده ام میگیره، من دلم میره وقتی بازی میکنی و شادی، وقتی از خواب بیدار میشی و از همون ثانیه موضوع داری برای نمایش و بازی 

 

دوست دارم دختر شیطونکم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

دوره های فلوشیپ پزشکی در آلمان
10 خرداد 95 11:52
الهی خدا حفظکنه کوچولوتون رو [ممنونم از لطف شما]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد