باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

باران عشق

یکسالگی ات مبارک دخترم

1392/8/19 10:54
638 بازدید
اشتراک گذاری

روزها یکی یکی شد ماه و ماه ها یکی یکی شد سال!!! یک سال با تو بودم، یک سال با تو گشتم، یکسال از تو گفتم...
شدم مادر، بهشت من تو بودی، عزیز من تو بودی ، همه دار و ندار من تو بودی!!!
این فصل از قصه تو به سرانجام رسید و باقی این قصه در انتظار دست خط خدای آفریننده باران...!!!
تو از اویی و نازل شده از سوی او ... و نام مقدس مادر هدیه دیگری از اوست که اگر لایق باشم تا ابد با من خواهد ماند.
دختر نازنینم اولین سالگرد تولدت مبارک ...!!!

 

قلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلب

قلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلب

قلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلبهوراقلب

 باران یکساله

 

نوازش مادرانه

پسندها (1)

نظرات (5)

الهه
20 آبان 92 0:57
ای جونم! ای عسلم! این خوشگلم! چقدر شیرینی شما آخه مامان مرضیش چه مهربونه خدا دستش رو حائل کرده برای آفتاب رو صورت دختر نازه تولدش مبارک باشه 120 ساله بشه الهی عروسش کنید الهی تو اون یکی عکساش معلوم نبود ولی تو این عکسش به نظر میاد خیلی شبیه مامان گلیش باشه خدا حفظش کنه لطف داری عزیز مهربونم انقدر توی کلام شما محبت و عاطفه هست که زبون بنده قاصر هست از پاسخ گویی ... خدا آدرینای عزیز رو برای شما حفظ کنه در مورد شباهت هم متشکرم نمیدونم باران گاهی شبیه بابا میشه گاهی شبیه مامان خلاصه میخواد هوای هر دو رو باهم داشته باشه این نیم وجبی ما... از تمام دعاهای زیباتون هم متشکرم همچنین برای دختر گل شما چنین باشه
الهه
21 آبان 92 0:12
خدا وکیلی راست میگین راستش خودم هم وقتی باز اومدم پایین تر و به پست سالگرد ازدواج رسیدم دیدم به بابا هم شبیه هستش دختر گلیتون میدونی چیه؟ من که میگم زن و شوهر ها نه تنها از لحاظ اخلاقی بلکه از نظر ظاهری هم بعد از چند سال به هم شبیه میشه اصلا! [همینطوره بعضی ها میگن این باران کوچولو دماغ و دهنش بیشتر شبیه مامانشه و یه چیزی رو هم که خودم و باباش میدونیم اینه که ناراحتی و اخمش هم متاسفانه شبیه این مامان مرضیه شده که همیشه از قیافه خودش وقتی ناراحته بدش میاد...!!! ولی درکل در تایید گفته شما من هم قبول دارم که زن و شوهر بعد از مدتی حتی سیماشون هم شبیه به هم میشه تا جایی که گاهی علی با بابام جایی میره فکر میکنن پدر و پسر هستند یعنی ما انقدر شبیه هم شدیم؟!!]
خاله موژان
21 آبان 92 14:03
تولدت مبارک دختر ناز نازی عسل . انشاالله که با شادی و سلامتی زیر سایه مامان بابای مهربونت زندگی خیلی خوبی داشته باشی عزیزم [ممنون خاله جونمممممممم... از دعای خوب و زیبا و محبتی که دارین، دوستتون داریم و دلمون برای سام هم خیلی تنگ شده کاش که زودی ببینیمتون ]
فائزه
21 آبان 92 14:34
تولدت مبارك باران جون الهي كه هميشه همراه مامان و باباي يكي از يكي عزيز و مهربونت هر سه تا از ته دل شاد باشيد و سلامتي و خوشبختي هميشه هم خونه اي شما سه نفر باشند. [مرسی عمه خوشگل و مهربونـــــــم مامانم هم میگه یه دنیا سپاس برای لطف و محبتتون و دعای زیبایی که کردین و میدونین که ماهم یه عالمه برای سلامتی و شادی شما دعا میکنیم و بی نهایت دوستتون داریم]
خاله
13 آذر 92 22:21
مامانی لینک شدی با سپاس فراااااااااااااوااااااان ماه هشتم یه پیووست داره بدو بیا...............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد