باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

باران عشق

من وقت میخوام!!!

1392/8/19 3:03
265 بازدید
اشتراک گذاری

مامان مرضیه وقت کم آورده حسابی!!! :( یه دنیا، واقعا یه دنیا کار داره، خیلی خسته است و مهمتر از همه دلش میخواد کلی مطلب بنویسه ولی امان و فغان که کوهی از کارهای واجب شرکت مونده ، کارهای باباجون رو باید انجام میدادم مونده و... تازه بیشتر از همه احساس میکنم مادر خوبی نیستم لازمه وقت بیشتری برات صرف کنم و در انجام وظایف مادریم کوتاهی کردم خیلی هم دوست داشتم کلاس مادر و کودک میبردمت ولی تا حالا که نشده

پنج شنبه یکساله میشی و البته چون ۱۶ آبان مصادف با ۳ محرم شده پنج شنبه ای که گذشت برات جشن گرفتیم و آنچه از دستمون برمیومد انجام دادیم قلبماچقلبهوراهوراهوراهوراهوراهورا

و دقیقا مصادف با تصمیم ما برای گرفتن جشن، حجم کار شرکت ۳ برابر شد !!! و از آنجایی که مامان اصرار بی دلیل داره که همه کارها رو باید انجام بده با وجود تمام کارهای جشن شما به شرکت هم قول و تعهد دادیم که نه تنها مرخصی نمیخوایم که دوبله هم کار خواهیم کرد و بدین ترتیب مرضیه با دو دستش پنجاه تا هندوانه برداشت!!! نمیدونم به چه زبانی شرح بدم که چه گذشت بر من!!!

خیلی ناراحتم که دخترم داره یکساله میشه و آخرین مطلبی که براش نوشتم مربوط به ده ماهگی بوده ، کلی خبر مونده ؛ یازده ماهگی، سفر مشهد،مریضی سرماخوردگی تو و من که خیلی طول کشید، قطع شدن شیر مامانی گریهو اصرار و زورگیری باران خانم برای بازپس گرفتن به قول خودش نـــآآآآام !!! چند برابر شدن وابستگی و اضطراب جدایی و دوست یابی و کلی هم تدارک جشن و تولد داشتیم خیال باطلپس کی بنویسم؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
12 آبان 92 22:37
الهی قربونت برم
دلت رو بذار به دلم که همدردیم!
هر وقت من تونستم پست تولد یکسالگی آدرین ارو کامل کنم
هر وقت تونستم به هزار تا کار نصفه و نیمه برسم
و هر وقت... شما هم خواهی تونست!
عزیزم اینا دغدغه های مشترک همه ماماناست ظاهرا فدات بشم!
تولد یکسالگیشم مبارک باشه مامان مهربونش!




بلــــــه خواهرجان دقیقا حق با شماست همه ما مامان ها وقت کم میاریم و این دغدغه ها رو داریم ولی خدایی من مامان هایی رو میبینم که همیشه مرتب و آراسته هستند و به همه کارهاشون هم میرسند و ... از خودم شاکی میشم که چرا من نمیتونم زمانم رو مدیریت کنم؟!!! من فکر میکنم کار شرکت برام حکم بچه دوقولو داشتن رو داره باید مثل مامان های دوقولو دار یاد بگیرم که تقسیم زمان کنم ...
از تبریک و محبتتون بی نهایت سپاسگذارم، مهربونی از شماست عزیزم ...
الهه
14 آبان 92 1:37
نمیدونم
ولی فکر میکنم کمک داشتن یا نداشتن خیلی تو این موضوع موثره
من اگر کسی بود که حتی روزی یه ساعت تا یک ساعت و نیم آدرینا رو خوب و مطمئن نگه میداشت فکر میکنم کلی توفیر داشت برنامه هام. من الانه همه کارهام رو دزدکی بدو بدو و با ترس و هول و ولا میکنم که مبادا تا دارم اون کار رو انجام میدم یه بلایی سر خودش نیاره.


چی بگم عزیزم...!!! راستش فرمایش شما درسته و کمک بی نهایت ضروری و بی کمک که اصلا ماموریت غیرممکن 1و2و3 و 4
ولی باید عرض کنم که بنده همیشه دست به دامن مادر و خواهر همسر هستم و سعی هم میشود که تا پاسی از صبح هم بیدار باشیم امـــــــا با اینحال وقتی قبلا 9 تا 10 ساعت توی شرکت کار میکردیم و الان همه اون میزان کار رو باید در روز با وجود تمام کارهای ریز و درشت بچه داری و خانه داری و ... انجام بدیم به شدت وقت کم میاریم و این گونه آه و ناله مون بلند میشه خواهــــر ... خلاصه دعا لازم هستم به شدت عزیزم...

الهه
14 آبان 92 21:20
ما شما رو درک میکنیم
اما
منتظر شنیدن نگفته ها هستیم ها خانوم



از درک کردن شما ممنونیم و به روی چشم... این محبت شما انرژی بخش هست
elinajon
16 آبان 92 9:18
baran jan tavalodet mobarak.man maman elina hastam to ham mesle elina 16 aban be donya omady. aghe dost dare dost bashem.


مامان الینا جون ممنون که به ما سر زدین خوشحال شدم و برام جالب بود که در یک روز به دنیا اومدن و اول فکر کردم همسن هم هستند ولی سر زدم و دیدم ماشاءالله الینا جون دیگه حسابی خانم شده ... تولد الینای عزیز مبارک باشه و خوشحال میشم که جزو دوستان ما باشید
آدرینا
16 آبان 92 13:19
تولدت مبارک خانوم خوشگله


آدرینای مهربون ممنونم بیا بریم بازی کنیم دوستم ...
مونا (مامی آدرین)
18 آبان 92 12:43
سلام خانومی
تولد یک سالگی دخمل گلتون مبارک باشه ایشاالله تولد صد و بیست سالگیش رو در کنار هم جشن بگیرید. باعث افتخاره که از طریق وبلاگ دوستان باهاتون آشنا شدم اگر دوست داشتید سری هم به جوجه طلایی من بزنید. اگر هم اجازه بدید لینکتون کنم. ممنون


سلام خانمم
بسیار بسیار از تبریک پر مهر شما سپاسگذارم و بسی باعث افتخار و شادی بنده است که بهمون سر زدید و بنده هم با کمال میل شما رو لینک میکنم و الان هم یه سر کوچولو به وبلاگ آدرین جون زدم و بسیار هم لذت بردم و در اسرع وقت بیشتر مزاحم خواهم بود.
الهه
20 آبان 92 1:02
اینم وقت! خوب شد؟! دیگه چی میخواهید آخه؟ [بــــله دیگه نصفه شببرای خودم زنگ تفریح میذارم میام اینجا مطلب مینویسم دیگه ...]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد