باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

باران عشق

نیم وجبی دوست داشتنی وطن فروش!

1394/6/28 5:38
546 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم ، دختر نازم ، سلام مامانی

خانم کوچولوی من که هر چی قد و بالات رو اندازه میگیرم با خودم آشوب میشم که وااااای این ریزه فسقلی چرا قد و قامت نمیکشه ، لباس هات اصلا برات کوچک نمیشه که دختر! از یکسالگی داری میپوشی و همچنان میپوشی

حالا که متر و سانت فانتزی به دیوار اتاق چسبیده و برات داستان گفتم که اگه غذا بخوریم مثل ماشای کارتون قد میکشیم و قوی میشیم میری کنار دیوار وایمستی و انگشتای کوچولو رو هم  یواشکی روی نوک پنجه میکنی و هی میگی مامان ببین چه بلند شدم و من توی دلم ناامیدانه و در ظاهر کلی خوشحال دست و جیغ و هورااااااااا بزرگ شدی هورااااا

ولی نازنازی مامان فکر نکنی ها من خودم میگم از بس بابایی خودم رو از غذا نخوردن حرص دادم سر خودم اومده ! ههههههه خودم سابقه ام خرابه حالا تو هم برای خوردن هر یه قاشق ... ولی با اینحال توی همه این بی اشتهایی ها یه روز رفتی خونه همسایه ناهار بچه اش رو میداد همچین دهن باز کردی و میگفتی تو به من غذا نمیدی ! تو غذات رو دیر میپزی من گرسنه میمونم من همینجا غذا میخورم ! خلاصه مامانی آبرو و حیثیت برای مامان نگون بخت نموند انقدر که خاله همسایه جون هم بنده بی نوا رو شوخی و جدی مورد لطف قرار داد که ای داد و بیداد چرا به بچه غذا نمیدی و چنین و چنان ! تو چطور مادری هستی و ... ! و سعی کن از لحظه لحظه بزرگ کردن بچه ات لذت ببری چه چیزی از سلامتی بچه و  ... و خب من چی بگم ! حالا که تو جلوی خاله جون دست به کمر میزنی و برای من گره در ابرو میندازی که تو هیچی به من نمیدی ... والا از همین تریبون اعلام میکنم کم میارم توی فکر کردن به اینکه چه بپزم و نپزم ، که چه کنم و نکنم ! خلاصه مامان تصمیم گرفته بیشتر دقت کنه به خورد و خوراک شمای عزیزتر از جان

 

 

فسقلی جونم تمام مدت داشتی با چشمات بهم نگاه میکردی و هر چند دقیقه یکبار پیاز داغ ماجرا رو زیاد هم میکردی که تو فلان روز الو کردی دیگه من گشنه موندم ، دیگه واویلااااااااا بود از خاله جانی که میگفت از فردا بهش بگو باید یازده صبح ناهار من حاضر باشه نه اصلا بگو ده باید ناهارم حاضر باشه ...

 

 

برای من دهن باز نمیکنی دخترم ، باور کن انقدررررررررررر غذا حیف و میل میشه و راهی سطل میشه  و فقط زجر و عذاب وجدانش برام میمونه که نگووووووووو حالا یه سری قالب خوشگل گرفتم میخوام با تزئین و تنوع این مشکلات رو کمی کاهش بدم ان شاءالله

 

 

مثل همیشه عااااااااااشقتم (ریزه باشی ، تپلی باشی ، اخم کنی ، بخندی  باهام خوب باشی بد باشی، همه جوره دوست دارم ... )

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان فاطمه
28 شهریور 94 5:50
دخمل خوجملی داری به وب منم سر بزن
عمه فروغ
29 شهریور 94 13:08
ای جوووووووونم 1000 ماشاا.. به باران با این همه شیرین زبونی که این طوری مامان رو ضایع کردهمرضیه جون غصه نخور ان شاا.. که به وقتش قد میکشهبعضی از بچه ها دیرتر قد میکشند.
مامان فاطمه
14 مهر 94 1:17
مرسی عزیزم لینکی منو بلینک
مامانی کوثــر و کهـرزاد
8 آبان 94 6:58
خدا ببخشــــــــــــه بارام خانوووووم رو////
مریم
11 آبان 94 10:23
عشق ریزه میزه من وای نامرد فسقلی چه شکایت کشی ام کرده امان امان
مامانه شایلین
29 آبان 94 11:39
ای جووونم چه خانوم نازی عاثبت بخیر بشی عشقم
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 15:47
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ سلاممم اپممم اگه دوست داشتی به وبم بیا گلم
★مادر بزرگ★
9 دی 94 12:59
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./ = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد