باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

باران عشق

شیرین بود و دلچسب

1393/5/8 18:40
522 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم، نُقل شیرینم ...

دیروز زیباترین آوای دنیا به من تولدت مبارک گفت...

دیروز حس بزرگ شدن داشتم، حس تولد دوباره داشتم ...

دیروز قوی بودم، آروم بودم، شاد بودم فقط به یمن حضور تو ...

دیروز با لبخندهای شیرینت با بغل کشیدن های محکم و گرمت، پروانه های عاشقی توی دلم پر کشیدند، یه عالمه گل زیبا رو بو کشیدم و دست هام رو تا بالای آسمون خدا بلند کردم و گفتم خدایا شکرت

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

فروشگاه نادین
10 مرداد 93 17:21
سلام دوست عزیز انشاالله همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده باشید. * لوازم جشن تولد * شال و روسری برند GNT *دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
مامان مریم
11 مرداد 93 11:03
مبارکت باشه تولدت مرضیه جان...برات یه عمر طولانی همرا با یه عالمه لحظه های شیرین و پر از سپاس آرزو میکنم..یه زندگی پر از این قلبای صورتی [بي نهايت سپاس براي لطف و مهربانيت عزيزم ، خدا بهترين ها رو براي خودت و خانواده پر مهرت رقم بزنه "انشااله" ]
موژان
11 مرداد 93 15:28
تولدت مبارک مامان مهربون انشاالله که همیشه سایت بالای سر دختر گلت باشه عزیزم و هر سال با شنیدن صدای زیبا و لمس کردن دستای مهربونش انرژی بگیری و عاشق تر بشی دوست گلم دوستتون دارم و براتون بهترین‌ها رو آرزو می‌کنم [دوست قشنگ و مهربونم سپاس براي بودنت، براي اين همه خوب بودنت، براي خاكي بودنت و اين همه معرفتت ... انشااله هميشه سلامت باشي و گل پسر قشنگت رو بزرگ كني و از موفقيت هاش و اعمال نيكوش سعادتمند باشي عزيزم ]
الهه
13 مرداد 93 10:37
به به! تولدتون مبارک . شما خودت از اون گل دختر هایی هستی که به معنای واقعی کلمه لفظ فرشته روی زمین برازنده تونه. خوش آومدی فرشته خانوم به زمین و چه خوب که اومدی تا مامان باران عشق بشی. ساروز بودنتون خیلی مبارک. [واي نازنينم سپاس براي درياي مهربانيت! شما كه تلفني من رو خجالت دادين، ديگه خيلي لپ هام گل انداخت اينجا هم با اين كلمات قشنگ و فزون از لطفتون عزيزم...! هميشه خوش باشيد و اين دل مهربون هميشه سهم شاهزاده خونه تون باشه ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد