باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

باران عشق

ولش کن عشق من رو

1393/1/28 2:50
923 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان از کی شما فکر کردی که مامان و بابا باید با فاصله پنجاه سانتی از هم فقط و فقط مجاز به نگاه و  ابراز علاقه به دردونه دخملشون هستند و هیچ گونه تماس فیزیکی و حتی چشمی برای این زوج رو ممنوع قلمداد کردی؟!!!

خانم کوچولو تا بابا دستش رو میزاره روی دست مامان بدو بدو خودت رو میرسونی و میگی نکن نکن و یه خنده هم چاشنی میکنی که کسی رو حرفت حرف نزنه و بعد خودت مستقیما میای و دست بابا رو میکشی کنار و حتی ماهرانه ماجرا رو به سمت خودت برمیگردونی

مامان میخواد بابا رو بدرقه رفتن کنه تا میام نزدیک بابا، میگی نکن نکن بیو عقب

داریم عکس میگیریم و بابا دوربین رو تنظیم میکنه و بدو بدو میاد و همینکه من و تو رو با هم بغل میکنه، غوغا به پا میکنی که نکن نکن و با دستت شروع میکنی به هل دادن و ما هم کلا یادمون میره عکس چی شد؟!!!

حالا امشب مامان از سر شب داره توی آشپزخونه کار میکنه و بابا یه لحظه اومده چیزی بخوره خواسته یه خسته نباشید بگه فقط یه آغوش باز خواسته نثار همسرش کنه نه چیزی بیشتر از اون، باران خانم داره اون طرف با سه چرخه اش بازی میکنه من نمیدونم چطوری سیگنال ها فعال میشه که به سرعت نور وارد عمل میشه و با عتاب و خطاب مسلسل وار میگه نکن نکن، کار بدیه! ولش کن عشق منو!!! بعد مامان میاد سمتت و تو محکم خودت رو به آغوش مامان میندازی و میگی بغلش کن و بدین ترتیب خیالت راحت میشه خانم طلا

پی نوشت :

- واقعیت این هست که چون  از اول واکنش تو خیلی جالب بود، باباعلی جون شما هر بار آشکارا خنده ها سر دادند و به نوعی این احساس رو در تو تقویت کردند و خب شما هم حسابی سختگیری میکنی برای مامان و بابات پلیس کوچولو...

- به نظر خودم توی مرحله تربیتی به نقطه حساسی رسیدیم که همه واکنش ها و رفتارها باید حساب شده باشه ولی متاسفانه هنوز همه به چشم تفریح به قضیه نگاه میکنند و این کارم رو سخت میکنه

- دختر گلم راستش از اینکه نسبت به هر دوی ما به این شکل احساس مالکیت و عشق میکنی خوشحالم  و حس خوبی دارم...

پسندها (1)

نظرات (5)

الهه
28 فروردین 93 19:01
وای ماشالله! عزیزم خیلی مهارت کلامیش عالیه جدی میگم خیلی حظ کردم از این بلبل زبون بلاچه! خوبه نمیخوریش تمومش کنی مامان مرضی! لطف داری عزیزم... بله وروجک مهارت کافی برای به کرسی نشاندن حرف هاش داره هر روز یه گاز میخورم یهو تموم نشه!
گل نرگس19
2 اردیبهشت 93 12:30
سلام دوست مهربون روزتون مبارک وبلاگ خیلی قشنگی دارید به وبلاگ منم سربزنید خوش میشم منتظر نظر قشنگتون هستم سلام عزیزم ممنون از تبریک، بر شما هم مبارک باد... نظر لطف شماست سر زدم و نظر هم گذاشتم نازنین
گل نرگس19
9 اردیبهشت 93 7:56
ممنونم که به وبلاگم سر زدی با افتخار من شمارو لینک میکنم خوشحال میشم لینکم کنید خواهش میکنم عزیزم ممنون برای لینک... به روی چشم... باعث افتخار ما هم هست گلم
گل نرگس19
11 اردیبهشت 93 16:19
پیامبر اکرم (صل الله‏ علیه‏ و‏آله): در بهشت قصرى است که جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمى‏شوند . حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.
مامان مریم
2 خرداد 93 10:09
وروجک شیطون..باباها همه در این قضیه تفاهم دارن مثل اینکه...عاشق این نکن نکن کردن وروجکان... [بلـــــــــــــــــــــــه و ما مادرها وسط خنده این و عصبانیت آن موندیم ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد