باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

باران عشق

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ

1394/11/1 16:39
635 بازدید
اشتراک گذاری

بارانم ، بارانم ، بارانم

همه هستی من ، مستی من ، عشق و سرمستی من

نازنینم ، گوهرم ، انرژی بخشم، آرامشم

این لحظه رو داغ داغ مینوسم، دوربین هام از کار افتاد دست هام لرزید که حتی صدای اشک ها و نجواهای تو رو ضبط کنم که برای مادرت برای من "مرضیه" آنچنان داغ و سوزناک نجوا کردی اشک ریختی و هزاران بوسه نثارم کردی و کهکشانی از عشق به قلبم سرازیر کردی و آتشفشان احساس شدی برای دور شدن ساعتی کوتاه

دخترم امروز پنج شنبه 1 بهمن 1394 هست و من فردا مهمون دارم، به حقیقت گویی زلزله ای هشت ریشتری در این خونه اتفاق افتاده و حجم سنگینی از کارهای شرکتی همچنان به من نیشخند میزنند و آشپزی و تدارکات مهمونی و هزار فکر و کار در سر من  مشغول رژه و عرض اندام هستند

تو که هر روز با منی متوجه شدی که مادرت همیشه دنیایی کار و مشغله داره و با اینحال به شدت دغدغه شادی و بازی و تفریحات شما رو در اولویت هم قرار میده ولی خب بازم میدونم که کافی نیست و هر روز کلی شکوه و شکایت میکنی که همین الان حوصله ام سر رفته تو چرا انقدر کار میکنی اسم رئیس کاری من رو میبری و ازش گله میکنی توی بازی های خودت یا میگی کار خونه نکن همش با من بازی کن و خب تا جایی که میتونم در حین کار هم صدام رو عوض میکنم و به زبون میگیرمت و یا آهنگ میزارم و حرکت مورد علاقه ات که چرخش توی بغلم هست رو با وجود اینکه خیلی ریسک داره و سخته انجام میدم یعنی شاید گاهی نیم ساعت دارم میچرخونمت و همیشه هم به خدا میسپرم که خودش حفظت کنه توی این چرخش ها

حالا از اینا که بگذریم امروز بردمت حموم و وقتی که دیدم وقت کم میارم از بابایی خواهش کردم که ساعت 4 شما رو ببره کمی بگردین و پارک برین که شما هم کلافه نشی لباس هات رو پوشوندم که خیلی هم ناز شدی وقتی ژاکت رو تنت میکردم برای پارک ذوق داشتی و به چشمام نگاه کردی و با صدای نازت گفتی مامان تو هم میای دیگه گفتم مامانی خیلی دوست دارم اما باید بمونم کار کنم

خدای من یهو دیدم به پهنای صورت اشک میریزی و میگی مامانم کار نکنه مامانم بیاد من دوست دارم با مامان خوبم پارک برم مامان خوشگلم رو دوست دارم من بی مامان غصه میخورم کلی بوست کردم نازت کردم برات توضیح دادم که عزیزم الان باید دستشویی رو ضد عفونی کنم بو داره میزها رو دستمال بکشم گفتی خودم بعدا میکنم تو بیا گفتم نه مامانی فردا مهمون دارم بازم اشک ریختی به صورتم دست میکشیدی بابا فکر کرد دیگه نمیری پارک از خدا خواسته رفت روی مبل دراز کشید رفتی پیش بابا هنوز اشک میریختی گفتی بابا حاضرم بریم اما خیلی مامانم رو دوست دارم و توی فاصله ای که بابا کاپشنش رو برداره

شروع کردی به زمزمه کردن و آواز خوندن

مامانم تاج سرم مامانم عشق خودم مامان عزیزم رو خیلی دوستش میدارم و همینطور در حینش اشک میریختی وقتی کفش هات رو پوشیدی سفت و محکم بغلم کردی چندین و چند تا بوسم کردی و رفتی سوار آسانسور شدی بعد به بابا گفتی نزن هنوز دگمه رو میخوام با مامانم قشنگ خداحافظی کنم از توی آسانسور تند و تند برام بوسه میفرستادی و نگاهم کردی ! باور کن قلبم به دنبال تو اومد ، باور کن که همه وجودم بوسه شد و نشست بر گونه های تو ...

بابا آسانسور رو زد و من که اشک جلوی دیدگانم رو گرفته بود اومد اینجا تا اومدم به خودم بیام دیدم دوباره زنگ در به صدا دراومد و بابایی در رو باز کرد گفت باران میگه هنوز خوب باهات خداحافظی نکرده دوباره همدیگه رو به آغوش کشیدیم خوب نگاهم کردی و من هم که دیدم چندین و چندتا عروسک برداشتی با خودت یه کیف قرمز کوجک برات آوردم که راحت تر باشی و یه ظرف کنجد هم بهت دادم دوباره من رو بوسیدی و از آسانسور بوس فرستادی و رفتی

حتما الان خیلی بهت خوش میگذره من هم قرار بود الان کلی کار کرده باشم ولی اصلا به هیچ قیمتی دلم نیومد این لحظه عاشقانه دوست داشتنی رو اینجا ثبت نکنم

من میدونم که تو رو چقدرررررررررررررر دوست دارم و همه قلب و جونم به عشق تو میتپه ولی این فوران احساسات تو نسبت به خودم کلی بهم خوشبختی و شادی داد (قربون تک تک اشک هات برم مامانی)

 

پسندها (4)

نظرات (2)

farsaniha.ir
2 بهمن 94 9:47
میکس و مونتاژ عکس کودک شما کاملا رایگان با سلام سایت فارسانی ها ضمن بهترین آرزوها برای شما و فرزند دلبندتان به عرض می رساند نظر به تکریم از کاربران سایت فارسانی ها ، گرافیست های سایت برای مدت محدودی عکس فرزندان کاربران محترم سایت را به صورت رایگان میکس و مونتاژ و با بهترین کیفیت برای چاپ در اختیار ایشان قرار می دهند .در صورت تمایل به استفاده از این خدمت به سایت فارسانی ها مراجعه و درخواست خود را ارسال نمایید. www.farsaniha.ir
عمه فروغ
1 اسفند 94 14:42
سلام مرضیه جونم ای جووووووووونم به باران مهربون و بااحساسالهی که خدا برای هم نگهتون داره [ممنووووووونم از مهربونی و لطف شما ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد