باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

باران عشق

بوی چی میاد؟

1393/3/9 3:34
793 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه مامان و بابا... چقدر وجودت رو دوست داریم ...

توی ماشین نشستیم بوی آتش و ذغال اومده میگی بوی چی میاد؟ من هنوز نفهمیدم دقیقا منظورت چیه؟ فکر کردم شاید داری چیز دیگه ای بهم میگی ولی چند بار پشت هم با صدای دلبرانه و حرکت پرسشی دست میگی بوی چی میاد؟ من هم سوالت رو به خودت بر میگردونم میگم نمیدونم مامان بوی چی میاد؟ تو هم میگی بوی "بالام بالام" میاد! حالا عرض میکنم بالام بالام یعنی چی ...

از اونجایی که خانواده بابایی شما نازدونه خانمی، آذری زبان هستند، طبیعتاً از کلمه های آذری توی ارتباطاتشون با شما هم استفاده میکنند ، پدر باباعلی شما از اول موقع قربون صدقه رفتن نوه اش کشدار و آهنگین میگفت "بالام بالام، ناز بالام ،عسل بالام"  که تا اونجا که یادمه "بالام همون بچه ام" معنی میده

و این پدربزرگ مهربون رو برای شما "آتا" صدا میکنیم به معنی بابا، چون با واژه بابابزرگ ارتباط برقرار نمیکردی و اینطوری راحت تر بود، ولی خیلی جالبه که تو ترجیح میدی بگی بالام بالام یعنی اینطوری توی ذهنت حک کردی البته خیلی وقت ها از واژه آتا هم استفاده میکنی ولی بازم اونطوری راحت تری

و اصل ماجرا اینکه بالام بالام یا همون پدربزرگ "آتا" سیگاری هستند و با وجود اینکه به خاطر رعایت حضور شما کنار پنجره و بالکن سیگار میکشن ولی باز هم بوی دستشون که نوازشت میکنه توی خاطرت مونده حالا اون روز منظورت این بود که این همون بو هست!!!

حالا یه وقتا همسایه در پاسیو رو باز میکنه و سیگار میکشه چون برای من عادی شده دیگه بهش توجه نمیکنم و گاهی اصلا متوجه هم نمیشم ولی خیلی بامزه است که تو حتی اگه بو کم باشه میای میگی مامان بوی چی میاد؟ و من متعجب میپرسم بوی چی میاد؟ تو میگی بوی بالام بالام میاد!زیبا

بماند که بوی پی پی میاد هم داریم! "خندونک"

 

پسندها (2)

نظرات (6)

الهه
9 خرداد 93 16:38
ای قوبونت بشم من با هووووووش من قربون اون بالام بالام گفتنت هم میرم باهوشی دیگه ماشالله خوشمزه خانومم [خدا نکنه خاله الهه جونممممممم ممنون ممنون ممنون شما خیلی لطف دارین ]
عاطفه
9 خرداد 93 19:30
چه مشام و چه حافظه ای دارند این نیم وجبی ها ؟؟ هزار هزار ماشالله به این قند عسل خانوم با این توصیف و تشخیصش [بلــــــــــــــــــــــــه واقعا آدم رو حیرت زده میکنند ، خدایا قدرتت رو شکر میبوسمتون هزاران تااااااااااااااااااااا ]
عاطفه
9 خرداد 93 19:33
مرضیه مهربونم واقعا شرمنده ام کردی گلم خدارو شکر از نظر سلامتی اوضاع دندان ها خیلی خوبه و خوراک گل پسر فوق العاده بهتر ده و طبق گفته دکتر با گاز گگرفتن لقمه های بزرگ یا میوه ها خودش و وفق داده و یا با دست کوچک میکنه و یا از دندان های کناری کمک میگیره و از نظر روحی و خاطرات که چیز زیادی یادش نیست چون بیهوش شده فقط 2 بار برای معاینه بردمش که تا رسیدیم به کیلینیک داد زد که دکتر نه ! و اونم با بازی و جایزه و شوخی حل شد خدا رو شکر. نگران نباش مهربون خانوم. میبوسمت و برای خودت و گل دخترت آرزوی شادی و سلامتی مادام العمر دارم [گل نازم اختیار داری من به عنوان دوست همیشه یاد شما هستم فقط گاهی نمیتونم به موقع احساسم رو باهاتون درمیون بگذارم ولی در دلم یاد شما و امیرپارسای دلبندم هستم خیلی خوشحالم که نوشتی حالش خوبه و اوضاعش رو به بهبودی مطمئنم که شما بهترین مامان دنیا هستی و نمیزاری آب توی دل گل پسرت تکون بخوره و تمام سختی هاش در مقابل مهر و محبتی که از شما میبینه فراموشش میشه خیلی ارادت دارم و از دور روی ماه خودتون و نازپسرت رو میبوسم زنده و همیشه خوش باشید]
مامان مریم
12 خرداد 93 8:30
سه روز پیش این پستو خوندم..هر روزم میام و دوباره میخونمش...بس که تصورش منو به وجد میاره و دوست دارم همین الان یه برگه مرخصی بذارم روی میز و بیام این وروجکو قورتش بدم [فقط میگم شرمنده مهربونی و اظهار لطف دوست گلم شدم و امیدوارم روزی توفیق دیدار نصیبمون بشه خاله جون دوست داشتنی]
مامان مریم
18 خرداد 93 9:58
خوبین عزیزم؟ نیستین چند وقته؟ [مهربون سلام ... ممنون که به یادمون هستی... اگه راستش رو بگم خوب نیستیم مریض و داغون داریم با این ویروس های لعنتی آنفولانزایی میجنگیم]
مامان مریم
21 خرداد 93 14:00
الهی من فدای شما بشم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشین و این ویروسای لعنتیم برن به درک...برای سلامتیتون دعا میکنیم مادر و دختر دوست داشتنی.. [قربونت برم خانم گل ... خدا نکنه ... خیلی از دعای خیرت ممنونم و براتون همیشه تندرستی و شادی آرزو دارم ]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد