باران عشقمباران عشقم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

باران عشق

حرف نگفته...

1392/11/6 12:47
315 بازدید
اشتراک گذاری

روزها از پی هم میان و به سرعت برق تموم میشن ... هر روز و هر ساعت توی سرم یه دنیا حرف نگفته دارم ...

خیلی سخته آدم یه عالمه حرف برای گفتن داشته باشه و درباره تک به تک جمله هاش فکر کنه و توی خیالاتش کلی احساسات خرج همه این جمله ها بکنه و بعد توی هیاهوی کار و زندگی هیچ کدوم رو نتونه بنویسه و انقدر زمان بهش بخوره که حتی از ذهن خودش هم پاک بشه ...

سخته که تمام روز بگه یادم باشه برم این موضوع رو بنویسم و نیمه های شب که میاد و صفحه رو باز میکنه انقدر خسته باشه که هر چی دستش رو ببره روی کیبورد چیزی یادش نیاد برای نوشتن ... 

امروز برای علی هم تعریف کردم که چقدر توی خیالم مینویسم و بعد همه پاک میشه و بهم گفت که احساس رو هر وقت که میاد باید همون موقع ثبتش کنی وگرنه میره ...

آره خلاصه امروز توی این لحظه به خودم گفتم هر چقدر هم که کار دارم، باید هر طور شده بیام و  آنچه میگذره و در ذهن دارم ثبتش کنم ... البته بازم الان نمیشه بشینم و بنویسیم ولی این یک شروعه...

باید یاد بگیرم مدیریت زمان و بحران داشته باشم چون گاهی واقعا هر چی تلاش میکنم با برنامه ریزی کارها رو پیش ببرم که به همه چیز برسم نمیشه حالا باید یاد بگیرم بحران زمان رو مدیریت کنم...

بلــــــــــــــه و به امید آن لحظات خوش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
7 بهمن 92 1:22
آخ از این دردهای مشترک که فقط خودمون میدونیم که چه شوری هر لحظه در سر داریم و چقدر ناگفته ای که مثل خوشترین عطرهای جهان میپرند و میرند و ما میمونیم و حسرتی بر دل از آنچه که میتوانست خلق بشه ولی در فشار و ضیق وقت نشد که بشه. میفهممت مرضیه جان دقیقـــــــاً ... ممنون از همدردیت الهه عزیزم...
خاله
8 بهمن 92 18:33
وب دختری آپه بدو بیاااااااااااااااااااااااااا
مامان مریم
17 بهمن 92 8:45
کاملا میفهممت...گاهی اینقدر حرف داری که وقتی پای کیبورد میشینی نمیدونی از کجا شروع کنی و کدومو بگی...ولی بعضی حسا رو نمیشه توی کلمات گنجوند....نمیشه بیان کرد ..حتی بیانشم که کنی اونی نیست که حسش کردی...میفهمی چی میگم؟گاهی بعضی حسا رو نباید کلمه کرد حیف میشن [چقدر قشنگ گفتی مریم جان...!!! واقعا خودم هم همین حس رو میکنم یعنی بعضی لحظه ها فقط باید توی قلب آدم نقش ببنده... البته این وروجک کاملاً هشیارانه حتی نمیذاره از کاراش فیلم و عکس هم بگیریم و این هم از کمبود وقت من و خلاصه دیگه این لحظه های ناب میان و میرن...]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد